HTML

Live at Warsaw

Varsói élményeim megörökítése

Friss topikok

  • Murdock: Barátom! Látom nem unatkozol a " messzi" északon! Ha segítség kell akkor nyugodtan dobj egy villan... (2009.03.02. 23:48) Madly in anger with you
  • BobaNorbi: OMG! Amikor elestél, szinte tudtam. Vészjósló igereimben sejtette, hogy el fog törni a szent nedűt... (2009.02.15. 20:54) The less I have, the more I gain

Linkblog

Warsaw Fried Chicken

Fritzzie 2009.02.25. 20:36

Csak hogy legyenek tanúi az adaptálódásnak. Egyre jobban beilleszkedek a spanyolok közé, többet beszélgetünk, meg szoktunk együtt kajálni is. Valamelyik nap pl. össznépi csirkehússütés volt, persze én inkább a mosogatás részét vállaltam, amivel szerintem mindenki jobban járt. Aztán néztünk pár marhaságot a youtube-on, meg ilyenek. Lassan kezdek csapattaggá válni, aminek örülök. Per pillanat a privát szférám is megvan, mivel a szobatársam átment a másik szobába a jobb ágy miatt, szóval királyság. Lehet, hogy leszünk még, és akkor egész olcsó lesz a cuccos, de szerintem ha hárman maradunk, az se lesz rossz.

Amúgy túl sokról nem tudok most beszámolni, néha találkozom az arcokkal, beszélgetünk, fejlesztem az angolom, meg ilyenek. Talán csak annyi új van, hogy kiragaszgáltam az otthonról hozott Pszinapszis plakátokat, úgyhogy megcselekedtem, amit megkövetelt a haza :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://live-at-warsaw.blog.hu/api/trackback/id/tr35966105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása